Štítky

O mně

Moje fotka
Všechny fotografie uveřejněné na tomto blogu podléhají autorskému zákonu 121/2000 Sb. zákonů. Není dovoleno je kopírovat a jakkoliv použít bez souhlasu autora.

pondělí 23. května 2011

Jedno rychlé HDR....

8 komentářů:

  1. Uvízlo, nedoletělo. To už neporoste.

    OdpovědětVymazat
  2. Hola, Zuzana!!!...atractiva fotografía. Buen trabajo!!!

    Un abrazo!!! ;)

    OdpovědětVymazat
  3. hola zuzana, has echo un estupendo trabajo con esta fotografia.
    me gusta mucho

    OdpovědětVymazat
  4. What a wonderful photograph. You captured this one at the perfect moment!

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý úlovek a dobré zpracování HDR.
    Zdravím .-

    OdpovědětVymazat
  6. Tento obraz je fantastický. Vaše vidění světa je tak krásná. Můžete zachytit s fotoaparátem velmi zvláštní a krásné okamžiky v přírodě.

    Zuzana, jste moje inspirace !!!!!

    Přeji krásný týden plný kreativity a krásy!!

    OdpovědětVymazat
  7. jé, máš krásné komentáře... :-) taky bych ti ráda řekla, že jsi moje inspirace, ale s tím mým udělátkem nemám šanci tě ani zdaleka napodobit... krásná fotka a pro oko velice příjemné HDR! já ho nepřeprala, zvítězilo nade mnou, tahle technika je nad chápání mých rukou :-(

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné HDR Zuzi, a děkuji za první vlaštovku, do mých komentů! Byly zapnuty omylem, ale když jsi byla tak rychlá, tak už je tam nechám :)...

    OdpovědětVymazat