Štítky

O mně

Moje fotka
Všechny fotografie uveřejněné na tomto blogu podléhají autorskému zákonu 121/2000 Sb. zákonů. Není dovoleno je kopírovat a jakkoliv použít bez souhlasu autora.

středa 18. května 2011

Snad se moc nespletu...?asparát?.... :-))











8 komentářů:

  1. Dobry den, nemel bych to rikat, pisu v praci na EN klavesnici. Takze bez akcentu. Mate skvele fotky jako vzdy. Libi se mne styl. Kvety tamarysku, take jsem je fotil o vikendu, ale vam se povedly lepe. Vitr mne porad hybal vetvemi. Tak nemam tak pekne detaily. Pekny den preje Petr.

    OdpovědětVymazat
  2. Lovely images :)
    //Halina

    OdpovědětVymazat
  3. Taky bych se přiklonila k tamaryšku, mám ho tu asi 2 týdny nasazený, poslala bych ti foto pro srovnání, ale nasadila jsi laťku moc vysoko, tak krásné je nemám :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Blogger mně píše, že váš blog .A.M.M.A. už neexistuje. Myslím si že je patrně přejmenován. Mějte se pěkně. Petr.

    OdpovědětVymazat
  5. Zuzanko , také se přikláním k názvu květinky, která je již 2x zmíněná v předešlých komentářích... ale i kdyby se jmenovala asparát, máš ji moc nádherně vyfocenou! ... A kdy uvidím lo, z těchto krásných foto setů ? Pohodový den a sluníčkovou náladičku přeji!

    OdpovědětVymazat
  6. I can feel spring in these photos. Great shots!

    OdpovědětVymazat