Štítky

O mně

Moje fotka
Všechny fotografie uveřejněné na tomto blogu podléhají autorskému zákonu 121/2000 Sb. zákonů. Není dovoleno je kopírovat a jakkoliv použít bez souhlasu autora.

úterý 31. května 2011

V lese.....




8 komentářů:

  1. Ahoj Zuzano, nejvíce se mně líbí listy kapradiny.Jsou jako sen.Pěkné.Více nepíšu, musím letět do práce.Mějte pěkný den. Petr.

    OdpovědětVymazat
  2. júúú, to je romantika po ránu! krásné!

    (čéče, akorát mám pocit, že v tom lese na tebe mohlo skočit víc příšer, než na mě v tom obilí :-)) )

    OdpovědětVymazat
  3. Beautiful... krásné! :)
    //Halina

    OdpovědětVymazat
  4. V POHÁDKOVÉM LESE! .... krásné!

    OdpovědětVymazat
  5. Klasse Bilder aus dem Wald.

    Gruß
    Noke

    OdpovědětVymazat
  6. Wonderful picture. Nice blog. Congratulations! Best regards, Gabriel

    OdpovědětVymazat
  7. Hola Zuzana guapa. Me gusta mucho la primera foto.
    Los juegos de colores con las sombras y los desenfoques.
    Un saludo

    OdpovědětVymazat