Štítky

O mně

Moje fotka
Všechny fotografie uveřejněné na tomto blogu podléhají autorskému zákonu 121/2000 Sb. zákonů. Není dovoleno je kopírovat a jakkoliv použít bez souhlasu autora.

úterý 7. června 2011

Pro Mikču, svět je kouzelný....:-))


15 komentářů:

  1. Bonito espaço, com muitos registos relacionados com a natureza, o que muito me agrada.
    Belas borboletas, suponho tratar-se de uma "Pseudophilotes baton".

    Parabens.

    OdpovědětVymazat
  2. Tedy Zuzi, to je nádhera :-)
    Co to je za motýlka sice nevím, ale je to pastva pro oko !

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzko,ahoj!Krásné fotky motýlů.Máte blízko přírodu,to je úžasné.Koukám,že fotíte Nikonem.Máte zrcadlovku?Já vše fotím také Nikonem,ale jen pseudozrcadlovkou (Coolpix P80).Myslel jsem když přišel Nikon s touto novinkou jak to bude skvělý foťák,ale není to nic moc.Chci kupovat Nikon D5100,zrcadlovku,byl jsem na ně zvyklý z filmu,ale čekám na více recenzí (i finance).Máte už nějaký názor vy na tento foťák?Mimo jiné je vyhlášena opět fotosoutěž od Nikonu na kalendfář,ale o té už asi víte.Zdravím.Petr...Můžete mi psát na můj e-mail: petr.zadnik@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. heč, a já jsem dneska taky hned po ránu chytla motýlka... vlastně dva motýlky... a nebyli to obyčejní motýlci, byli to moli (uááááá, běsnící smajlík, moc běsnící) :-((

    asi se odstěhuju k vám do hor, tam máte jen krásu, pohodu... krásné fotky! krásné barvy! moc hezky zachycené! a tos ho tam přilepila sekunďákem, že ti tak dlouho pózoval? (škádlící smajlík) :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Beautiful Zuzana :)
    //Halina

    OdpovědětVymazat
  6. Vynikající fotografie vám!
    Pozdravy z Ioannina.

    OdpovědětVymazat
  7. Como siempre Zuzana... Tus fotos son preciosas y muy nitidas, llenas de color, bien encuadradas.
    Un saludo

    OdpovědětVymazat
  8. Muy buenas macros , me gustan mucho las mariposas y tu las has captado muy bien

    OdpovědětVymazat
  9. That is a beautiful Butterfly!

    OdpovědětVymazat
  10. Dobrý den, máte úžasný blog, skvělé fotografie, ráda zase přijdu kouknout, hezký den, Zuzana.

    ;-)

    OdpovědětVymazat
  11. Zuzko tak to je paráda, moc líbí !!!

    OdpovědětVymazat