Štítky

O mně

Moje fotka
Všechny fotografie uveřejněné na tomto blogu podléhají autorskému zákonu 121/2000 Sb. zákonů. Není dovoleno je kopírovat a jakkoliv použít bez souhlasu autora.

středa 31. srpna 2011

Zase holky......





9 komentářů:

  1. Velmi krásný holky!
    Mnoho polibky.

    OdpovědětVymazat
  2. +1 for this great portrait

    Ciao
    Stefano

    OdpovědětVymazat
  3. Me gusta la forma de encuadrar los retratos pero sobre todo los procesados

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Zuzko, pardon, neměl bych tykat. Dlouho jsem nebyl na vašem blogu. Nějak nevycházím s časem. Ty portréty dětí jsou krásné, pěkně prokreslené. No a fotky od Temelína? Mně tam ta krajina připadá fádní, ale možná to je zkreslený pocit. Nebyl jsem tam a znám toto místo jen zprostředkovaně. Kolega tam jezdívá. Má poblíž babičku.
    Já auto už nemám, skůtr jsem prodal a tak omezeně cestujeme vlakem, autobusem. Zde ve městě je pomalu auto přítěží. Zdravím a přeji pěkný závěr týdne. Petr.

    OdpovědětVymazat
  5. beautiful portraits in B&W !
    wish you a nice day

    OdpovědětVymazat
  6. muy buenos retratos!!, un constraste y nitidez excelente...

    OdpovědětVymazat
  7. Grandes fotografías!!!...me encantan...un estupendo trabajo...felicidades!!!

    Un abrazo!!! ;)

    OdpovědětVymazat